tiistai 5. lokakuuta 2010

Kultaiset pissismuistot



Kuten jokaisella meistä, myös mullakin on ollut nämä omat tähti pissis ajat. Luojan kiitos se on tullut ja mennyt, ohi on ja fiilistä voisi kuvittelevan verrata samanlaiseen ku peruskoulu loppuu, että 'HUH, se on ohi! Ei enää ikinä takasin!' :-D Okei kyllä sitä lämmöllä muistellaan näitäkin aikoja, olihan toi tärkeetä vaihetta elämästä ja tuolloin varsinkin vielä etsi itseään ja kulki massan ja kaveriporukan seassa. Lyhyesti selostettuna (tai saa nähdä miten lyhyeksi tämäkin sepustus jääköön...) elelin 5-6 lk aikaa paljon mm. internetissä, jolloin ystävystyin kavereita.netin ja irc-gallerian kautta saman ikäisiin teineihin (voisko sanoa, VARHAISteineihin). Osa näistä on vieläkin suuri osa mun elämää ja hyviä kavereita, mutta jos puhutaan tästä ulkoisesta pukeutumisesta musta tuntuu, että sain paljon paljon vaikuteitta tuolta Etelä-Suomen suunnasta. Se oli varmaan joku ihan järkyttävä irkki-ollaanks kamui-saanks sun mesen- mc mane - rakastan sua sanoitukset oli jokatoisen puolituntemattoman omistuksissa - kuvia kehuttiin - kaikkia rakastettiin - kampissa hengailtiin ja possekuvia otettiin ziljoonia ja heti galtzuun aikakausi. Joka toisen teinitytön päällä oli WESCIN t-paita tai huppari, Paul Frank oli kova sana, mattemousse nudehuulet (äidin mukaan näytin ihan vainaalta. äiti, anna anteeksi, nyt mä ymmärrän sua. anteeksi kun ragesin sinulle takaisin meikeistäni! ) ja tupeeraukset muistuttivat hariksenpelätintä vähintään.


Olkaa kiitollisia, että julkaisin näinkin karmean varispelätin kuvan itsestäni. Julkinen nöyryytys on tapahtunut!


Tää kuva mul oli gallerias ties kuinka kauan... Sogruhuulet

Muistan elävästi miten kova paikka se oli sinänsä, ku rupesin saamaan paljon kavereita tuolta Helsingin suunnasta ja mä ite asuin yli 300 kilometrin päässä. Olisin niin kovaa halunnu päästä hengailemaan ostareihin ja elää sellasta tosi täydellistä pikku teinitytön elämää, silloin se tuntui niin siltä. Osaatteko kuvitella, miten onnellinen olin ku pääsin ekaa kertaa näkemään sillosia ''nettikavereita'' Helsinkiin ja Espooseen ja mitenkä mä luulin steissiä stadikaksi. < Tosta saan kuulla vieläkin, ei voi olla nauramatta! xD Näillä kahdella eri paikalla siis on kuin onkin _aika_ suuri ero.  Silloin oli just vappu ja olin mun muistaakseni vitosella (miten muka on kulunu niin paljon aikaa, että ei voi muistaa kunnolla?)





Kyllä ehkä aluksi vanhemmatki saattoi aliarvioida, miksi istuin koko ajan koneella ja mulla oli niin paljo nettikavereita, voiko niihin luottaa jne, mutta kaiken tän jälkeen oon löytäny todellisia ystäviä joiden kanssa oon tänäkin päivänä tekemissä ja tuun toivottavasti olemaan koko loppu elämäni. :-) Aih, onpas herkkää ku rupee oikeen muistelemaan näitä aikoja ja kuinka vielä noin pienenä (en mä tarkota, että nyt oisin jotenki TOSI ISOO) haki samaistuvuutta muiden ikäistensä kanssa ja elettiin ulkoisesti täysin teinix- elämää. Tottakai me aina ihmeteltiin miks meidän ulkonäköö haukuttiin ja mitä me oltiin tehty väärin, mutta niiden pakkelikerrosten ja pukeutumisten jälkeen saatan ymmärtää ulkopuolisten reaktiot ihan empaattisesti. :-D

Voinko antaa ikinä itseleni anteeksi, että leikkasin nämä mun pitkät kutrit... :-( 



Hei pissis, mis sun tissis?

''Olin niinkun palapeli sä teit musta ehjän
Pyyhit kyyneleeni peitit sydämestäin reiän''



''Ruksi suun eteen ku suu näytti niin tyhmält!!!''

Espoossa! Ihania tyttöjä edelleen:-P

Hanna ja masut -08! Kultsi!

Tää oli se eka Helsingin reissu, keskustas vähä chillailees sit joku venäläinen halus ottaa musta kuvan... XD Maailman naurettavin tilanne!

<3: Ina P.S. Minkälaiset teinimuistonne teillä on? 

14 kommenttia:

  1. hahaha :D:D:D mää muistan... meki puhuttiin joskus galleriassa! samoja muistoja löytyy täältä, voielämä=D

    VastaaPoista
  2. kyl noit teinimuistoi löytyy :DD hehe olin vähä nolo.. =D

    VastaaPoista
  3. HAHAHAH ainii ku toi mies tuli ottaa sust tota kuvaa!!!!! apua,naurattaa niin paljon toi kaikki:-D:-D pakko nähä taas pian muruseni

    VastaaPoista
  4. Marianna: Hahah voi apua! :-D Hei mitenkäs mä muistan hämärästi, että olisin jutellu sun kans? Näin typerästi saanko kysyä, mikä sun nicki oli galleriassa (ne yleensä on jääny mieleen..) :-P

    Erika: Noita muistoja lämmöllä muistaen... :-D :-D hahah! Mä olin kans...

    NV: Oikeesti älä mitään!!! :-D:-D Russian hot maan tuli vähä kuvailemaan, että meillä meni lujaa noina aikoina... Pusit sinne niin!<3

    VastaaPoista
  5. eikää :-D ihania noi pissistelyajat, muistelen lämmöllä omia kanssa. :-D

    VastaaPoista
  6. aaapua! oot ihan tajuttoman hellusen pikkunen noissa kuvissa :-D <3
    hahah, on kyllä jääny pissisvuodet mieleen melko pysyvästi, mutta kiitän luojaa että neki ajat on takanapäin!

    VastaaPoista
  7. mä muistan ku joskus kutosella(?) näin sun kuvat galleriassa ja sit katoin et oot tosi nätti ja et olis kiva tutustuu suhun :D

    VastaaPoista
  8. Ihanaa ;) oon lukenu monta kertaaa :))

    VastaaPoista
  9. tästä postauksesta tuli mieleen, et me puhuttiin joskus pari vuotta sitten taaksepäin galleriassa :-D

    VastaaPoista
  10. Tiina: Haha ei noita aikoja voi olla kyllä helposti unohtatta! :-D Lämmöllä ja rakkaudella, kyllä ;)

    Grrt: Hah voii kiitos sulle<3 No näytän ainaki paljo viattomalta.. Onneks ajat on takanapäin, totta kuules turiset! :-D

    Anonyymi: Voi älä viitti! Miten voit muistaa tommosen asian? :-D Hihiihi :) söpöö

    Anonyymi: Aww voi miten kiva! ;) Maratonilukua oletko kenties harrastanut?

    Rita: Miten mäki jotenki muistan hämärästi.. :-D Voi noita ihania galtsuaikojahhhh :p

    VastaaPoista
  11. Juu haha :) Itse olen vasta 12w ja massan mukana en mene ++ inhoan massaa. Tyylini on IHAN samanlainen kuin : Nicki Minajilla,Katy Perrylla,Kyara P.P:lla, Lady GaGalla ja Tuulilla. Meikkaan TODELLA paljon ja olen erilainen ja iha sairaan ylpee siitä millasseks synnyin, mut se on hyvä, et myönnät mennees massan mukana olit siitä ylpee tai et. Mut ite oon nii diiva et ku mulle tullaa valittaa koulus, nii massalissut kyllä saa isot huudot ;) Haha :D
    TÄLLÄI OON:
    http://fi.gosupermodel.com/profiles/?id=1483600

    VastaaPoista
  12. yks mun kamu on laittanu ton ekan kuvan sen Kik messengeriin kuvaks ja väittää et se olis sen kuva.... ja se on 12v ja väittää et se on sen kaverin ja sen kehosta muokattu kuva.

    VastaaPoista
  13. Voi luoja! ihan samankuuloista elämää mitä elin silloin 7lk! ja nuo sokerihuulet oli niin taiteelliset!:DDd

    VastaaPoista
  14. Oot ollu niin pieni

    VastaaPoista