tiistai 13. lokakuuta 2015

Aistin joka solulla

Olen mukana Indiedaysin ja KiiltoCleanin Aisti-yhteistyökampanjassa


Hellurei, pitkästä aikaa näin yhteistyöpostauksen merkeissä! Olen tavattoman iloinen, että pääsin mukaan tähän kampanjaan osalliseksi, sillä myönnettäköön, että mä ihastuin näihin Aisti Erioil tuotteisiin ihan päätä pahkaa. Ei, kyse ei ole minkään sortin hiussoirtuvien hemmottelusta, vaan suurimman elimemme eli ihon perushemmottelutuotteista. Babes, meidän iho ansaitsee täyden huomion, sillä ihon kautta me koetaan ja aistitaan valtava määrä asioita. Joskus olen itsekin laiminlyönyt meikkien pesemistä ja ihon puhdistamista päivän lioilta väsyneenä ennen nukkumaanmenoa, mutta entisen kosmetologi-äitini painokkaiden kehoitusten avulla tiedän, että se on silkkaa tyhmyyttä. Ei ihoa saa kohdella niin vastuuntunnottomasti, pois se minusta ja pois se meistä.

 Mutta, tiedättekös sen tunteen, kun suihkun jälkeen saa rasvata ihon pehmeäksi ja mennä puhtoisin tuoksuin sekä hyvän omantunnon mielin uinumaan? No nyt, mä kerron teille mun Aisti Erioilin lempparituotteista rehelliset mielipiteet, joten skrollatkaa postausta vähän alaspäin.

Sallikaa mun esittää Aisti- sarjan lempituotteeni. Kasteenraikas käsivoide, kasteenraikas kosteusemulsio sekä mintunraikas jalkavoide. Vähän ehkä vaaleanpunaisen ystävänä harmitti, että dominoiva sinisävyisyys pääsi näissä kruunajaisissa valloilleen, mutta ei anneta sen häiritä. Näin out-off-topicina ette halua edes tietää, kuinka mahdottoman kovan vaivan näin sen eteen, että saisin noi pahuksen saippuakuplikset näkyviin. Meillä jäi Samulin kanssa hääpäivästä aika paljon saippuakuplia, joten sain koko keittiönpöydän- ja lattian siinä samalla litimäräksi. No, pieneen tunnelmanluontiin ei ole koskaan sääli käyttää muutamaa minuuttia ylimääräistä.

Tässä hoitavaa lummeuutetta sekä suojaavaa E-vitamiinia sisältävässä kasteenraikkaassa käsivoiteessa luvataan, että voide kosteuttaa ihoasi tehokkaasti ja auttaa säilyttämään kätesi kauniina, kimmoisina ja pehmeinä. Voiteessa pitäisi olla nopeasti imeytyvä koostumus ja sen sanotaan sopivan aivan erinomaisesti päivittäisiin käyttöön. Voiteen raikas ja puhdas, vesimäinen tuoksu saa olosi tuntumaan raikkaalta. 

Ennen kun posteljooni-Pate toi tämän tuotepaketin minulle yllätyksellisesti kotiovelle, olin ostanut itselleni kukkia kotiin. Ja mä oon iän myötä alkanut pitämään kukista. Mun mummakin rakastaa kukkia, se tietää melkein kaiken kukista tai ainakin se tietää miten niitä kuuluu kastella ja minkä nimisiä ne on ja niin edes päin. Mulla on vähä sama juttu ihonhuollon- ja hemmottelun kanssa, että iän myötä olen enemmän oppinut arvostamaan oikeanlaisia tuotteita enkä suostu fanittamaan ihan jokatoista tuotetta mitä Marketeista ja Sopurahoista parilla eurolla löytää. Yhtään arvostelematta kauneus- ja ihonhoitotuotteiden hintaa, tietysti sillä mitä pienempi hinta - sen parempi mulle ja rahapussille! (Anttilan nettisivuilta katsoin, ettämuun muassa Aisti- sarjan kasteenraikas kosteusemulsio olisi maksanut vain 4,29e)

Näihin minä ihastuin. Aisti Erioil oli positiivinen, fresh aistinautinto, sanan todellisessa merkityksessä.


Kasteenraikkaassa kosteusemulsiossa luvataan myös yhteneväisesti saman sarjan käsivoiteen kanssa sitä peräänkuulutettua ominaisuutta kuin nopeasti imeytyvä! Mikään ei ole mielestäni ällöttävämpää, kun käsirasva tai emulsio ylipäätään on liian tahmeaa ja jää kauaksi aikaa ihon päällykerrokseen makaamaan. Ilahduin, kuinka äärettömän nopeasti emulsio imeytyy ihoon näissä kasteenraikkaissa tuotteissa. Ihan samaa en voi valitettavasti sanoa alkuperäisestä hajustamattomasta kosteusemulsiosta, tosin sen rasvan kohdalla ei nopeasti imeytyvää vaikutusta luvatakaan erikseen.

Iho tuntuu näiden rasvojen jälkeen luonnollisen pehmeältä ja hyvinvoivalta. Etenkin näin ilmojen kylmetessä mun kädet kipeästi huutaa kosteutusta, enkä usko että olen ainut käsien osittaisesta kuivuudesta kärsivä Pohjolan asukas.  Kasteenraikas ja vesimäinen tuoksu oli vallan ihastuttava, sopivan mieto mutta ei kuitenkaan kokonaan hajusteeton. Mintunraikas jalkavoide on myös aivan todella ravitseva ja hyvältä tuoksuva.  Mielestäni liialliset parfymoidut hajutkin voivat olla luotaanvetäviä, ainakin silloin kun satuin laittamaan Victoria's Secretsin kovasti hajuvedeltä tuoksuvaa body lotionia vartalooni ennen nukkumaanmenoa, että Samuli heräsi siihen valtavaan tuoksumäärään ja joutui laittamaan kaikki ikkunat auki nukkumisensa turvaamiseksi.

Toisin sanoen, Aisti oli kaikilla aisteilla =

”Kuvaa ja jaa sinulle tärkeä asia, jonka haluat tuntea ja aistia täysillä – toisin sanoen asia, jonka takia haluat pitää itsestäsi huolta. Pääpalkintona on 200 euron lahjakortti valinnaiseen kauneushoitolaan sekä lisäksi arvomme joka viikko yllätyspalkinnon, jonka julkaisemme viikoittain Instagramissa @aistielama.

1) Ota kuva sinulle tärkeästä asiasta.

2) Jaa kuva Instagrammissa ja merkitse se tägeillä: #aistielämä @aistielama

3) Haasta vielä mukaan kaksi kaveriasi, niin olet mukana kilpailussa.

Kilpailu on voimassa 2.10.–15.11.2015 välisenä aikana.” 



- Ina

4 kommenttia:

  1. Voi että kuinka mun päivä piristy, kun eksyin instassa sun profiiliin ja huomasin sun blogin siinä! Pakko oli heti kattoa että oikeestikko oot ruennu bloggaamaan uudestaan! :) muistan kun silmät vedessä luin tekstiä, jossa kerroit pitäväs ainakin tauon :D kuuluit jo silloin mun lempibloggareihin, joten varmasti jään seuraamaan nyt jatkossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että miten piristävää kuulla!! :) Sydäntä lämmittää kovasti tämmöiset kommentit. Iso kiitos ja ihana saada positiivisia viestejä teiltä uskollisilta lukijoilta, ei ollu helppoa tulla vuoden tauon jälkeen takaisin bloggaamaan mutta ajatus siitä että on ne tietyt vakkarilukijat ja lukijat jotka jaksaa lukea mun kuulumisia on arvokasta 💜

      Poista
  2. Looks nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    VastaaPoista