keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Virkistävä reissu Hämeenlinnassa


Tässä kuvia teille meidän viime viikkoisesta Hämeenlinnan reissusta. Prötköteltiin torstai aamuna Anan ja Jennan kanssa kohti Visamäen kaupunginosaa. Heidi opiskelee nykyään Hämeenlinnassa, joten mun ja Anan etuoikeus oli viimeistään nyt päästä nuuskimaan ja arvioimaan tätä Heidin nykyistä kotikontua. Muutaman kerran Hämeenlinnassa käyneenä voin todeta, että on älyttömän kotoisan oloinen kaupunki kyseessä. Varmasti kesällä Hämeen linnan seutu, vesistöt ja puistot ovat chillailun arvoisia seurustelupaikkoja. Illalla otettiin kuvia vuoren kaltaisilta huipuilta, mistä näkyi lähes koko Hämeenlinnan keskusta valtavassa loistossaan. Hahah, on kuitenkin sitä maantieteellistä perspektiiviä verrattuna Santavuoren lintutornista avautuvalle ''aakean laakealle'' näköalalle.

Syötiin mun lemppari ravintolassa eli Pancho Villassa, käytiin pikaisella shoppailukierroksella Goodmanissa, nautiskeltiin mansikkateetä prinsessamukista, seurusteltiin ihmisten ja kissojen kanssa, fiilisteltiin The Voice of Finlandia ja tutustuttiin Hämeenlinnan nähtävyyksiin. Mä jouduin tulemaan jo seuraavana päivänä takaisin junalla Pohjanmaalle, sillä edessä oli koko viikonloppu töitä. Reissu oli lyhyydestään huolimatta todella piristävä. Ja kaiken kukkuraksi, rakastan matkustaa junalla yksin, kun voi nauttia musiikin kuuntelusta ja rauhassa antaa aikaa omille ajatuksille.

Nyt viikonloppuna olen menossa Ruurikkalan talvileirille, mitä odotan enemmän kuin innoissani. Palaillaan taas mahdollisimman pian vähän erilaisten postausten merkeissä.

Mitäs teille kuuluu?

- Ina

8 kommenttia:

  1. Täällä yksi Hämeenlinnalainen! Tervetuloa kesällä Vapaakirkon kesäjuhlille jotka ovat tänää vuonna Hämeenlinnassa! :)

    VastaaPoista
  2. hahaha tuo kuva, jossa nostat kissaa ilmaan saa hymyn huulille :DDD hahahahah hyvin menee mulla muuteski, kevät on kiima-aikaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :-D Hauskin kommentti hetkeen

      Poista
  3. Ina mulla olis sulle haaste! ;) http://viiskyttieta.blogspot.fi/2016/03/haaste-8-asiaa-joissa-olen-hyva.html

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia ja postaus on muutenkin kiva! :)

    VastaaPoista
  5. Huh miten upeita kuvia ja vitsit noi sun hiukset on upeat! :)) Ei voi kuin ihastella <3

    VastaaPoista
  6. En tiedä haluatko tähän vastata, ymmärrän kyllä jos et, mutta kysyn silti. Asuuko kaverisi visamäessä L-talossa ? :) Pihapiiri näyttää sen verran tutulta että voisin lyödä vaikka pääni pantiksi että hän asuu mun entisessä kämpässä :D:D

    VastaaPoista