maanantai 21. maaliskuuta 2016

Ray Banit ja alennuskoodi



Heippa lukijat rakkaat! ♥

 Aurinko se on lähes pilvettömältä taivaalta pilkahdellut ja säteillyt valovoimaista energiaa meille D-vitamiinista kärsiville Pohjolan asukeille. Onneksi äiti on huolehtinu mun vitamiinitarpeista paremmin kun mä itse, sillä nykyään syön päivittäin appelsiinin makuisen D-vitamiinitabletin suoraan mukisematta. Koulussa on ollut mukavaa ja kiirettä on pitänyt, sillä pääsykoeaineisto ilmestyy 1,5 viikon päästä. Ja jos totta puhutaan, viime viikonloppu kului töiden lisäksi aika surullisissa merkeissä ja mieli on ollut muutamien tapahtumien jälkeen aikalailla maassa. Blogiin kirjoitellessa kun tuntuu, että helpoin ja turvallisin tie on näpyttää arjen mutkattomista hömppäjutuista, vaikka todellisuudessa pinnan alla tapahtuu paljon sellaisia asioita, mitkä eivät ole kevyimmästä päästä ollenkaan. Koetan hymyillä ja pysyä positiviisena, onneksi minulla on elämässäni valtavan ihania läheisiä ihmisiä, jotka tukevat ja nostavat minua sanoillaan ylös silloin, kun sitä huomaamatta eniten tarvitsen. Ehkäpä näistä aiheista ja tuntemuksista myöhemmin jotain lisää, hetki kerrallaan ja oma jaksaminen edellä.

Mutta itse postauksen aiheeseen, pääsin ilokseni tekemään Sunglasses Shopin kanssa blogiyhteistyötä. Valitsin itselleni aurinkolasit alennettuun hintaan ja RayBaneista olen haaveillut niin kauan kun muistan. Postauksessani esiintyvät arskat ovat RayBan Clubmaster Kilpikonna- merkkiset.Tähän mennessä mä oon aina tyytynyt rantalomakohteiden feikkiyksilöihin ja voin vaan kuvitella, miten osa feikkilaseista päästävät UV:tä läpi ja saattavat olla jopa hyvinkin haitallisia meidän kallisarvoiselle verkkokalvollemme. Suosittelen panostamaan laatuun ja samalla silmien terveyteen! 

Nyt blogini lukijoilla on mahdollisuus valita itselleen mieluisat aurinkolasit 12% alennuksella koodia Inanen12 käyttäen. Alennuskoodi on voimassa viikon verran eli 21.3-28.3.2016 välisenä aikana. ♥

- Ina

P.S. Minkälaiset aurinkolasit ovat teidän mieleenne? Ja mitä teille lukijoille ylipäätään kuuluu, olisi mukava kuulla höpinöitä siellä kommenttiboksin puolella. Harmittaa, että olen viime aikoina laiminlyönyt kommentteihin vastaamista, mikä ei todellakaan ole oikein teitä lukijoita kohtaan. Aion tehdä tässä asiassa parannuksen. Ihanaa maaliskuuta jokaiselle teistä, kiitos että teitä siellä vielä on. ♥

9 kommenttia:

  1. Upea asu, ihania kuvia ja kaunis sinä! Voi että, RayBanit olisi ihan mahtava sijoitus, mutta saa nähdä milloin itselleni tuollaiset ihanuudet hommaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kaunis kiitos sinulle Ellanoora! ♥ Ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että RayBanit oli huikea sijoitus. Mun mummallakin on varmaan 50 v vanhat stylet RayBanit ja vieläkin on käytössä ;-)

      Poista
  2. Öhömmm totaaa toi alennuskoodi ei toimi? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin hetki sitten Sunglasses Shopiin viestiä ja pitäisi kuulemma toimia alennuskoodi.. :O Vinkiksi tuli jos yrittäisi tyhjentää välimuistin, auttaisikohan? Onpas todella harmi ja kumma, jos koodi ei toimi. :(

      Poista
  3. Ei kai kukaa d vitamiinista kärsi? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *D-vitamiinin PUUTTEESTA kärsivälle. :'D Olin unohtanut ''kärsivä'' sanan lauseen välistä.

      Poista
  4. Miks sun pitää aina matkia kaikkia bloggaajia? Tuntuu vaan et blogis on lässähtäny ja kohta kaatuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten oon matkinut kaikkia muita bloggaajia? Oikeassa oot siinä, että mun blogi on lässähtänyt viime aikoina. Syy on siihen ihan selvä, en ole pystynyt/ehtinyt/jaksanut panostaa tähän. On täytynyt priorisoida asioita. Nautin bloggaamisesta, enkä halua tätä kuitenkaan lopettaa, vaikka nyt on ollutkin kovin hiljainen ja kuiva kausi.

      Poista
  5. Heippa! Laitoin sulle sähköpostia yhdestä blogijutusta, käy kurkkaamassa jos kiinnostaa! :)

    VastaaPoista